Пошук
Українська Мова
  • English
  • 正體中文
  • 简体中文
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Magyar
  • 日本語
  • 한국어
  • Монгол хэл
  • Âu Lạc
  • български
  • Bahasa Melayu
  • فارسی
  • Português
  • Română
  • Bahasa Indonesia
  • ไทย
  • العربية
  • Čeština
  • ਪੰਜਾਬੀ
  • Русский
  • తెలుగు లిపి
  • हिन्दी
  • Polski
  • Italiano
  • Wikang Tagalog
  • Українська Мова
  • Інші
  • English
  • 正體中文
  • 简体中文
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Magyar
  • 日本語
  • 한국어
  • Монгол хэл
  • Âu Lạc
  • български
  • Bahasa Melayu
  • فارسی
  • Português
  • Română
  • Bahasa Indonesia
  • ไทย
  • العربية
  • Čeština
  • ਪੰਜਾਬੀ
  • Русский
  • తెలుగు లిపి
  • हिन्दी
  • Polski
  • Italiano
  • Wikang Tagalog
  • Українська Мова
  • Інші
Титул
Рукопис
Далі
 

Дослідження з Бразилії показало, що надмірне вживання алкоголю подвоює ризик деменції.

Деталі
Завантаження Docx
Читати Більше
Згідно з нещодавньою доповіддю, опублікованою в журналі Neurology, вживання восьми або більше алкогольних напоїв на тиждень може значно збільшити ризик деменції та пошкодження мозку. Вчені з Медичного факультету Університету Сан-Паулу проаналізували майже 1800 розтинів мозку та виявили, що люди, які багато вживають алкоголь, вдвічі частіше страждають на ураження мозку, пов'язані з ризиком деменції, порушенням пам'яті та когнітивних функцій. У колишніх людей, які багато пили, також спостерігалося зменшення маси мозку, тоді як ті, хто не вживав алкоголь, жили в середньому на 13 років довше, ніж ті, хто багато пив. Результати досліджень підкреслюють нагальну потребу в заходах громадського здоров'я для припинення споживання алкоголю та підвищення обізнаності про його довгостроковий негативний вплив на здоров'я мозку.

Які тривожні новини. Щиро дякую, дослідникам, за те, що висвітлили цю нагальну проблему охорони здоров'я. Хай такі дослідження допоможуть багатьом людям кинути вживати алкоголь, щоб захистити своє благополуччя, під турботливим керівництвом Провидіння.
Дивитись Більше
Останні Шоу
Гідні Уваги Новини
2026-08-15
3665 Перегдяди
Гідні Уваги Новини
2026-08-15
1 Перегдяди
Пісні, композиції, поезія та виступи Верховного Майстра Чінг Хай (вегана)
2026-08-15
2 Перегдяди
Між Майстром та Учнями
2026-08-15
2 Перегдяди
3:14

Sharing Prayer Was Answered Almost Immediately

2026-08-14   708 Перегдяди
Гідні Уваги Новини
2026-08-14
708 Перегдяди
Між Майстром та Учнями
2026-08-14
766 Перегдяди
4:01
Гідні Уваги Новини
2026-08-13
928 Перегдяди
34:01

Гідні Уваги Новини

2026-08-13   208 Перегдяди
Гідні Уваги Новини
2026-08-13
208 Перегдяди
Слова Мудрості
2026-08-13
227 Перегдяди
Поділіться
Поділіться до
Вбудовувати
Час початку
Завантаження
Мобільний
Мобільний
Айфон
Андроїд
Дивитися мобільний браузер
GO
GO
Додаток
Скануй QR код,
вбо вибери вірну систему телефону для завантаження
Айфон
Андроїд
Prompt
OK
Завантаження